kalendář jmen

Jak na hubnutí břicha


Ploché bříško je sen nejen žen, ale i mnoha mužů. Nemusí na něm nutně být pekáč buchet, jen by mělo být ploché a nepřekypovat přes okraj kalhot. Jenže pokud je nám více než 30 let a nemáte od přírody genetickou výbavu, jedná se o úkol nelehký. Výsledek se nedostaví za týden dva nebo měsíc. A spousta lidí nemá trpělivost a tak tento nelehký boj se svým špekem vzdává.
Pokud bude naše tělo obaleno tukem – nemůžeme logicky dosáhnout plochého bříška. Nejdříve ze všeho musíme zhubnout a dostat se do normální hodnoty BMI. Pak nastane ten správný čas makat na vypracování a zpevnění břišního svalstva. Ale to není všechno. Velmi záleží na tom, jak se stravujeme. Protože některé potraviny chtě nechtě způsobují nafouknutí bříška a opětné ukládání tuků tam, kde to právě nechceme. Pokud máme ideální váhu a minimálně 2x v týdnu cvičíme a posilujeme celé tělo, přesto výsledky na sebe nechávají stále čekat, položme si otázku: zda cvičíme dostatečně či správně a jak se stravujeme? S cvičením či posilováním by nám měl pomoci zkušený trenér, který bývá ve sportovních centrech většinou po ruce. Co se týká jídel, je vhodné si vyhledat informace popřípadě si nechat sestavit jídelníček na míru. My vám dnes přinášíme pár tipů, které je vhodné u hubnutí břicha dodržovat.

Tipy na hubnutí v oblasti břicha

  • V jídle dodržujte pravidelnost: 5x za den;
  • Nezapomínejte na pitný režim: voda nebo neslazené čaje;
  • Konzumujte dostatek bílkovin: maso, ryby a mořské plody, sýry, mléčné výrobky;
  • Večer si dopřejte menší množství sacharidů: těstoviny, jáhly, rýže, brambory;
  • Pravidelně sportujte:běh, rychlá chůze, jízda na kole či rotopedu + posilování;
  • Vynechejte úplně smažená jídla, sladkosti, sladké pečivo, chipsy;
  • Jezte do polosyta. Jakmile přestanete cítit hlad – nejezte. Nikdy se nepřejídejte;
  • Kvůli hubnutí se nestresujte. Přece nikam nespěcháte a celý proces vás má bavit – ne vyčerpávat;
  • Nikdy se netrapte hladem – pak vás budou přepadat chuťovky a nebudete vědět, co dřív sníst.
Sdílej na Facebooku!