kalendář jmen

5 důvodů, proč je dobré, když má žena pár kilo navíc!


Být vlastníkem „zadku k nakousnutí“ není jen tak. Především ženy mají s tou partií problémy. Přinášíme proto účinné cviky pro zpevnění hýžďových svalů, které vás k tomuto cíli mohou dovést!

Pevné hýžďové svalstvo je nejen centrem pozornosti, ale i určitý znak našeho zdraví. Špatné hýžďové svalstvo se může podílet např. na bolestech v bedrech. Při cvičení se vyhněte nevhodnému zapojování bederních vzpřimovačů, nesprávného držení zad (kulacení nebo prohýbání), přetěžování kloubů a špatnému dýchání. Nezapomeňte posilovat ani spodní část hýžďových svalů. Pokud chcete hýžďové svalstvo pouze zpevnit, cvičte pomalu a tahem. Pokud chcete i přibrat na objemu, cvičte intenzivně a se zátěží!

Podívejte se na 5 důvodů, proč je dobré když má žena pár kilo navíc!

1. Díky přirozené tepelné izolaci ušetříte v zimě za topení!

2. Netlačíte chlapa v posteli svými ostrými hranami. Ani nikde jinde.

3. Když sedíte na tvrdém, nebolí vás zadek

4. Únosci to s vámi mají těžší.

5. Panák whisky vás pravděpodobně nepoloží

Sdílej na Facebooku!